To gode nyheter for seniorherrene

To nyheter: Assistrentrener Tore Myrslo ønsker sin gamle elev Emil Wennevik velkommen som ny SFK-spiller.

Det er med glede vi nå kan presentere en viktig del av seniorherrenes nye trenerteam: Tore Myrslo er tilbake i Steinkjer fotballklubb!

Tore Myrslo har de siste årene vært hovedtrener for SFKs gode nabo og samarbeidsklubb Innherred FK. Han går inn i seniorherrenes trenerteam som assistentrener. Myrslo har lang erfaring som a-lagspiller spiller både i Steinkjer og Levanger fra 2003 til 2014. i 2015 gikk han gikk til Innherred FK – først som spiller og deretter som trener.

– Tore blir en super mann for klubben fremover. Han har gjort en fantastisk jobb med Innherred FK, og han har både mentaliteten og vinnerviljen vi vil ha, sier Finn-Åge Jakobsen som er styreleder i Steinkejr fotballklubb.

Onsdag ble det også kjent at klubbens første nysignering er i boks. Tore Myrslo tar med seg en av sine elever fra Innherred FK til Steinkjer, nemlig Emil Wennevik.

Emil Finnestrand Wennevik er 21 år gammel og har tidligere spilt for Bindal, Steinkjer, Kolvereid før han signerte for Innherred FK før 2019-sesongen. Nå blir han med trener Mysrlo videre til Steinkjer.

– I Emil får vi en spiller som kan bekle både indreløper rollen samt ving. Med sin innstilling bidrar Emil til og skape vinnerkultur både på trening og i kamp, sier Myslo om Wennevik.

Vi ønsker både Tore og Emil velkommen til Steinkjer fotballklubb!

Tidligere denne uka ble det kjent at Anders Brenne blir G19-trener og at Marcus Aalberg, Geir Haagensen og Yngve Sakshaug blir G16-trenere.