Her finner du all informasjonen du trenger for å bli en del av vårt supporterfellesskap.

Bli medlem i Guldberget supporterklubb på Facebook.

Kjøpe supporterutstyr?

Støtt Steinkjer Fotballklubb med stil! Vi tilbyr et bredt utvalg av supporterutstyr som lar deg vise din klubbstolthet både på og utenfor banen. Her finner du alt du trenger for å være en ekte SFK-supporter.

Vårt utvalg

• Drakter: Få tak i årets offisielle hjemmedrakt, bortedrakt og treningsdrakter.

• Skjerf og luer: Hold deg varm på kampdagen med våre skjerf og luer i klubbens farger.

• T-skjorter og hettegensere: Komfortable og stilige plagg for enhver anledning.

• Flagg : Perfekte for å pynte til kamp eller vise støtte hjemme.

Hvor kan du kjøpe?

• Stadionbutikk (BUA): I kiosken BUA får du kjøpt skjerf, luer og flagg. Kiosken er åpen på kampdager og ved spesielle arrangementer.

• Klubbkontor: Du kan også kjøpe supporterutstyr direkte fra klubbkontoret i åpningstiden.

• Intersport AMFI Steinkjer: Vår generalsponsor Intersport selger vår klubbkolleksjon. Her får du kjøpt hettegensere, treningstøy og mye annet spennende.

Ønsker du å bidra i SFK?

Sjekk ut vår side Bidra for mer informasjon.