Vil du Bidra?

Vårt fellesskap og de prestasjoner vi oppnår på og utenfor banen, er i stor grad muliggjort gjennom engasjementet fra våre medlemmer, støttespillere og samarbeidspartnere. Her finner du ulike måter du kan bidra på for å hjelpe oss med utvikling og suksess.

Medlemskap

Bli en del av Steinkjer Fotballklubb ved å registrere deg som medlem. Ditt medlemskap gir deg stemmerett på klubbens årsmøte og mulighet til å påvirke klubbens fremtid. I tillegg får du tilgang til eksklusive medlemsfordeler og arrangementer.

Mer informasjon om medlemskap

Grasrotandelen

Lyst å støtte oss via Grasrotandelen til Norsk Tipping? Send SMS grasrotandelen 974815427 til 60000. Tusen takk! ⚽️💛🖤

Partnerskap og sponsing

Ved å samarbeide med oss, bidrar du til å styrke klubbens vekst og suksess, samtidig som du får verdifull eksponering og en positiv tilknytning til lokalsamfunnet.

Bli med på laget!

SFK-Veggen

Støtt klubben med et fast månedsbeløp. Du får navnet ditt på tavla på BUA og et SFK-skjerf. Ta kontakt med oss for mer informasjon.

Frivillighet

De frivillige er hjertet i vår klubb! Det er mange måter å engasjere seg på som frivillig, enten det er gjennom å bidra på kampdager, i arrangementskomiteer, eller i klubbutviklingsprosjekter. Din innsats som frivillig er uvurderlig for oss.

Meld din interesse som frivillig her

Utstyr og materiell

Bidra ved å donere sportsutstyr eller materiell som kan være til nytte for våre lag og spillere.

Bidra med kompetanse

Har du spesielle ferdigheter eller kunnskap som kan være nyttig for klubben? Enten det er innen markedsføring, eventplanlegging, webutvikling, eller noe helt annet, vil vi gjerne høre fra deg. Vi i Steinkjer Fotballklubb er takknemlige for store og små bidrag.

Bli med i vår fotballfamilie i dag og hjelp oss å skape en lysere fremtid både på og utenfor fotballbanen. Ta kontakt for mer informasjon om hvordan du kan bidra.