Frivillige er hjertet i vår klubb!

Det er mange måter å engasjere seg på som frivillig, enten det er gjennom å bidra på kampdager, i arrangementskomiteer, eller i klubbutviklingsprosjekter. Din innsats som frivillig er uvurderlig for oss.

Sosialt felleskap og samhold

Som frivillig i Steinkjer Fotballklubb blir du en del av et inkluderende og sosialt fellesskap. Her får du muligheten til å møte nye mennesker, knytte vennskap og dele gleden over fotballen med andre engasjerte medlemmer. Vårt frivillige team består av folk i alle aldre og bakgrunner, noe som skaper et mangfoldig og dynamisk miljø.

Opplevelser og minner

Å være frivillig gir deg unike opplevelser og minner for livet. Enten du hjelper til med å organisere en stor kampdag eller bidrar i mindre klubbutviklingsprosjekter, vil du være med på å skape øyeblikk som betyr mye både for deg selv og for klubben. Du vil få muligheten til å jobbe tett med spillere, trenere og andre frivillige, og sammen skaper vi en positiv og inspirerende atmosfære.

Bli en del av vårt team

Ønsker du å bli frivillig i Steinkjer Fotballklubb? Vi vil gjerne høre fra deg! Uansett hvor mye tid du kan avse, er ditt bidrag viktig og verdsatt. Ta kontakt med oss for mer informasjon om hvordan du kan engasjere deg eller fyll ut skjema under:

Ønsker du å bidra? Registrer deg her: