Bli medlem i Steinkjer Fk

Steinkjer Fotballklubb ønsker så mange medlemmer som mulig. Ved å bli medlem støtter du klubbens arbeid økonomisk, og har mulighet til å påvirke klubbens utvikling og drift ved å ha stemmerett på årsmøtet og i klubbens organer.

Aktive spillere må være medlem for å kunne trene og spille kamper i klubbens regi. I tillegg må du betale medlemskontigent for å være forsikret. Medlemmer som ikke er aktive spillere betegnes som støttemedlemmer. Medlemskap i klubbens veteranlaug defineres som medlemmer.

Medlemskontingenten fastsettes på årsmøtet og er nå som følger:

Aktiv utøver — kr 250 per år
Støttemedlem — kr 250 per år
Veteranlaugsmedlem — kr 250 per år
Familiemedlemskap — kr 600 per år

Alle i Steinkjer Fotballklubb er del av et unikt lag! Sammen står vi sterkere, og i fellesskap bidrar vi til et sunnere og mer inkluderende lokalsamfunn.

Det er enkelt å bli en del av Steinkjer Fotballklubb, og det er ikke nødvendig å være aktiv i en av våre mange fotballaktiviteter for å være medlem. Vi verdsetter våre støttemedlemmer like høyt.

Ønsker du å bidra i SFK?

Sjekk ut vår side Bidra for mer informasjon.