spille fotball for sFK?

Vil du spille fotball for Steinkjer Fotballklubb? Vi ønsker nye spillere hjertelig velkommen til klubben vår! Her får du all informasjonen du trenger for å bli en del av vår klubb.

Lag og Klasser i Steinkjer Fotballklubb

Steinkjer Fotballklubb tilbyr fotballmuligheter for alle aldre og ferdighetsnivåer. Uansett om du er nybegynner eller en erfaren spiller, har vi et lag for deg. Her er en oversikt over de ulike klassene vi har lag i:

Barnefotball (6-12 år)

Vi har lag for både gutter og jenter i aldersgruppen 6-12 år. Fokus er på lek, grunnleggende ferdigheter og å ha det gøy med fotball. Treningene holdes flere ganger i uken, med kyndige trenere som sørger for at barna lærer og utvikler seg i et trygt miljø.

Ungdomsfotball (13-19 år)

Våre ungdomslag er delt inn i aldersgrupper og ferdighetsnivåer, slik at alle får riktig utfordring og utviklingsmuligheter. Deltakelse i lokale og regionale ligaer, samt mulighet for å være med på turneringer og cuper. Fokus på teknisk, taktisk og fysisk utvikling med kvalifiserte trenere.

Seniorfotball

For våre mest ambisiøse og erfarne spillere som ønsker å konkurrere på et høyt nivå har vi herrelag i 4-divisjon og senior kvinner i 2-divisjon. Begge lagene jobber hardt for å oppnå gode resultater.

I tillegg har vi et 7er herrelag som spiller en lokal serie.

Tilrettelagt fotball – SFK Unik

Vi har også lag for spillere med funksjonsnedsettelser, hvor alle får muligheten til å delta i fotballaktiviteter tilpasset deres behov og ferdigheter.

Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om de ulike lagene? Ta kontakt med oss:

Bernt Myrvold
Daglig leder
dagligleder@steinkjerfk.no
92 41 26 14

Uansett alder eller ferdighetsnivå, er du velkommen til å bli med i Steinkjer Fotballklubb. Vi ser frem til å hjelpe deg med å finne riktig lag og klasse for deg!