Ny TrimQuiz søndag 19. april

Vi gjentar suksessen med TrimQuiz!

TrimQuiz gir en utmerket kombinasjon av mosjon og spenning! Quizrunden består av 20 spørsmål for voksne og 20 spørsmål for barn. I tillegg har vi gjemt bamser rundt løypa for de minste. Hvor mange bamser kan du finne?

Søndag 19. april.

Start fra klokka 12.00 til 16.00

Pris for å delta: Familie: 200 • Voksen: 100 • Barn: 50
• Premiering: Tre premier til voksne • Tre premier til barn

Start og målgang på Guldbergaunet stadion.

Vippsnummer: #36575

• Regler:

SFK har et samfunnsansvar for å tilrettelegge for aktivitet i Steinkjer og nå byr klubben på TrimQuiz som selvfølgelig tar hensyn til FHI smittevernregler. Selve løypa blir cirka fire til fem kilometer og legges opp slik at det blir fullt mulig å ta seg fram med barnevogn og for familiemedlemmer i alle aldersgrupper. Alle postene i TrimQuizn blir lagt opp ved hjelp av appen Kahoot slik at alt foregår på deltakers telefon.

• Vi sørger for at det blir minst 20 meter mellom trimbingogruppene som går ut fra start, og vi påpeker at denne avstanden er det viktig å holde gjennom hele løypa.

• Det skal være maksimalt fem per TrimQuiz-gruppe

• Betaling skjer via Vipps • Helt papirløs TrimQuiz – alt foregår på telefonen med appen Kahoot

Jan Ove Dahl, Jan Arild Hegstad og Finn Åge Jakobsen vartidlig ute for å delta i TrimQuiz´n Steinkjer fotbaklubb arrangerte 2. påskedag.