Prisdryss til J17 etter supersesongen 2019

Fredag var det høytidelig avslutning for J17 på By gård – og supersesongen 2019 ble feiret med skikkelig prisdryss,

Steinkjers J17 lag har gjort seg skikkelig bemerket både lokalt, nasjonalt og internasjonalt i 2019-sesongen. Se bar her: Laget vant kretsmesterskapet, vant BDO-turneringen, ble nummer 3 både i DanaCup og i Storsjøcupen og har en spiller som i år har spilt 16 landskamper og scoret 7 landslagsmål.

Fredag hadde lagets støtteapparat og By gård ordnet med en stortstilt avslutningsmiddag med tilhørende prisdryss.

Her er alle prisvinnerne:

Årets spiller kåret av både spillere og trenere: Hedda Rennan
Årets mål i 0.-divisjon: Sandra Vatn.
Årets mål i andredivsjon: Lotte Oppebøen.
Årets toppscorer i 0.-divisjon: Synne Amdahl Brønstad.
Årets toppscorer i andredivisjon: Helga Sand.
Årets fighter: Emma Aune
Årets nykommer: Keeepertrener Tommy Gulstad
Årets støtteapparat: Sally Rennan og Espen Sollien
Årets vertskap: Hermod Fledsberg og Astrid Helland.

Alle spillerne fikk hver sin rose av årets trenere Jørn Holmen, Paul Andersson og Tommy Gulstad – og alle spillerne ble takket for super innstats i sesongen 2019 og for at de er suverene ambassadører for Steinkjer fotballklubb.

Steinkjer J17 2019.
Kretsmestre: Oline Storli viser fram skjorta som viser at Steinkjer FK J17 ble kretsmestre i 2019.
Mye verdt: Alle spillerne og hele støtteapparatet signerte en spillertrøye som vil få en hedersplass på veggen i klubbhuset.