Steinkjer J16 slått ut av NM

Målscorer: Tina Ulvin utlignet for Steinkjer i fredagens NM-kamp mot Åndalsnes.

Fredag ettermiddag gjestet Åndalsnes hovedbanen på Guldbergaunet for å spille mot Steinkjer J16 om videre avansement i NM J16 Telenor Cup. Steinkjer hadde alerede slått ut både Flatås og Tiller, mens Åndalsnes hadde slått Blindheim 6-2.

Kampen åpnet forrykende med store sjanser til Steinkjer uten at ballen havnet i mål bak gjestenes keeper Hanne Kjos. Utover i første omgang ble kampen jevnere, og det var Åndalsnes som scoret det første målet. Like etter scoringen tok Steinkjer igjen tak i kampen, og utlignet etter til 1-1 etter corner like før pause. Målscorer var Tina Ulvin. 1-1 ble også stillingen etter første omgang.

I andre omgang var Åndalsnes det beste laget, skapte mest og scoret tre mål. Dermed tok laget seg fortjent videre i NM, og vi ønsker lykke til videre!

Steinkjers lag: Hanna Finstad Anderson, Tonje Viken Strugstad, Hedda Rennan, Nora Wuttudal, Vilde Reitan, Marit Helland Fedsberg, Sandra Toldnes vatn, Emilie Hoseth, Frida Kristiansen Holmstrand, Tina Ulvin, Emma Aune, Hedda Bartnes Trøbakk, Synne Amdahl Brønstad, Aurora Jonssen Eriksen og Ingelin Jørgenvåg.