Går for ny seier – med Boli i ryggen

Lørdag 22. september klokken 15.00 er det duket for kamp mellom Steinkjer FK og Brummunddal på Guldbergaunet stadion. Hjemmelaget har vunnet de siste to kampene og har med det rykket opp til en sjetteplass.

– Vi er inne i en bra periode nå og har god tro på å vinne mot Brummunddal på lørdag, som ligger nummer tre på tabellen. Det kommer til å bli veldig spennende, sier daglig leder i Steinkjer FK Kristoffer Govasmark.

Boli er stolt kampsponsor

Daglig leder i Boli Øyvind Krogstad forklarer viktigheten med idrett for barn og unge.

Boli er dagens kampsponsor og er stolt av å kunne være en lokal bidragsyter for fotballklubben. Siden meglerfirmaet startet opp for omtrent 10 år siden, har de vært med på sidelinjen og støttet opp.

– Vi er spesielt opptatt av lokalt engasjement, og vår motivasjon til å sponse fotball er at det bidrar til fellesskap, integrering og sosial utvikling. I tillegg er idrett et bra samlingspunkt for både barn og voksne. Vi brenner for fotball i kommunen, og jeg mener det er viktig for byen å ha et A-lag. Steinkjer FK er den største klubben, derfor ønsker vi å være med å bidra, sier daglig leder i Boli Øyvind Krogstad.

Fotball engasjerer mange i Boli; flere av de ansatte har spilt for Steinkjer FK, eller har i dag barn som gjør det.

–  Vi som jobber i Boli er oppvokst på Steinkjer og har vært aktive i fotballklubben. Vi har selv barn som er aktive i klubben og naboklubber, så for oss går det mye i fotball på fritiden da vi forsøker få med oss så mange kamper som mulig. Det som er så flott med fotball og annen idrett er at det samler barna til positive aktiviteter, og det er vi stolte av å sponse, forteller Øyvind og legger til med et glimt i øyet:

– For tiden har vi ledige leiligheter på Guldbergaunet i gangavstand til stadion, så er du interessert i lokal-idrett, kommer du ikke mye nærmere enn det.

Boli er kjent som en sterk og foretrukken aktør som kjenner lokalmarkedet svært godt. Ikke bare kjenner de områdene og prisene, men de er også erfarne eiendomsmeglere med lang fartstid i bransjen, som har solgt tusenvis av eiendommer for fornøyde kunder.

Boli er stolt av å være hovedsponsor for Steinkjer FK. Øyvind Krogstad (fra venstre), Odd Bjørn Hofstad, Trond Unhjem og Tomas Høin.