All honnør!

Hei alle dugnadsmammaer-, pappaer, lag og andre dugnadspersonell før, under og etter Steinkjerfestivalen.

Styret i SFK vil med dette takke dere alle for en formidabel innsats under Steinkjerfestivalen. Dere gjør en stor forskjell, og deres innsats har stor betydning for drift av klubben vår. Dette er vår største dugnad gjennom året, og har etter sigende blitt utført til terningkast 6. Fra klubbens festivalkomite er det kommet tilbakemeldinger på at alle var positive og hjelpsomme, og ikke minst effektive! Dette viser at vi er en trygg arrangør av salget under festivalen, og at rutiner er godt innarbeidet. Dette kommer selvsagt ikke av seg selv, og vi ønsker derfor også å rette en stor takk til alle ansvarshavende med Olav Morten Ressem i spissen, og hans stab for ett godt gjennomført og planlagt arrangement.

Så derfor til dere alle sammen med klubbkomiteen i spissen, ønsker vi å si tusen takk for god innsats, og vel gjennomført. Dere skal vite at vi er stolt, ydmyk og takknemlig for det dere gjør for oss under Steinkjerfestivalen.

Girri girri og tusen takk

Styret i SFK