Tusen takk alle bidragsytere

Kjære alle.

Som leder i SFK, er det ingen ting som gleder mer enn å se ett engasjement som det ble vist under kampen mot RBK!  For en atmosfære, for en stemning, og for en kamp! Alle indigrienser en fotballkamp skal ha var tilstede! Guttene skal ha en god del av æren for at stemningen ble slik den ble, da alle blødde for drakta! Utrolig herlig å se at alle ytte sitt beste, og det var bare så synd vi ikke fikk ballen i nota. Det hadde vi fortjent! Men mest av alt må jeg få berømme publikum, våre dugnadssjeler som hadde en tung og stressende jobb i billettluker og andre poster, ildsjeler, sponsorer, kioskpersonell med Gjertrud Løberg i spissen sammen med Elin Synnøve Teistklub, speakere, parkeringsvakter, kampverter, veteranlauget, jobbhuset, Skei og PT, lydmann Terje, journalister og alle i støtteapparatet rundt SFK som gjorde dagen og arrangementet…… Tusen tusen takk for en strålende innsats som bidro til at over 4000 tusen tilskuere og 22 spillere storkoste seg i sola på vårt Guldbergaunet stadion! Det er ingen tvil, at å arrangere storkamp på Steinkjer, det kan vi! Vi fikk det vi håpet på, og vi fikk valuta for innsatsen. Dette skal gagne alle ledd i klubben, og vi skal fortsette å profilere SFK på den måten vi ønsker og fortjener.

Vil med dette ønske alle en god fotballsesong, og til alle fotballvenner, møt opp på Guldbergaunet, her kan det bli mye moro å glede for de som bryr seg om Steinkjer fotballklubb fra store til små.

Stor takk fra styret å støtteapparat i SFK

GIRRI GIRRI

Finn-Åge Jakobsen