Årsmøte Tirsdag 20. Mars 18:00

Steinkjer Fotballklubb holder årsmøte tirsdag 20.mars på klubbhuset. Avtroppende styreleder Arve Løberg oppfordrer alle medlemmene til å stille på årsmøtet. Det er viktig at så mange som mulig deltar på årsmøtet, sier Løberg.

Valgkomiteen foreslår Finn Åge Jakobsen som ny styreleder i klubben og det er en rekke nye medlemmer i det nye styret. Jeg synes valgkomiteen har gjort godt arbeid, selv om de ikke er i mål med alle posisjonene ennå, sier styrelederen.

En sak som garantert vil vekke debatt er spørsmålet om hvilke dugnadstiltak klubben skal ha. På årsmøtet 2017 ble det vedtatt at man skulle fortsette med lokalkortet, selv om det kom forslag om å gå tilbake til dopapir salg, blant annet på bakgrunn av at det har kommet flere motforestillinger mot å fortsette med lokalkortet.

Vi vil gjerne at årsmøtet tar stilling til hvilket inntektsarrangementer vi skal jobbe med i 2018, sier Løberg.

Styret legger fram en fyldig årsmelding. Men nok en gang er det underskudd i driften av klubben. I 2017 var det et mindre underskudd, mens det i år er det på vel 200.000kr. Vi føler likevel at vi har god kontroll på økonomien, og det er iverksatt tiltak i 2018 som vil rette opp dette underskuddet, og vi legger fram et godt budsjett for årsmøtet 2018, sier avtroppende styreleder.

Generalsponsor
Hovedsponsorer