Keeper i fokus,treninger hver Søndag og alle klubber kan delta. NÅ FULLTEGNET

Tommy Gulstad og Nikolai Bremset er keepertrenerne som skal ha ansvar for “Keeper i fokus”

Steinkjer Fotballklubb ønsker et større fokus på keeperrollen og har derfor egne treninger for de som ønsker å bli enda bedre i keeperrollen. Tidligere har dette vært interne treninger i klubben, men som en stor aktør i Steinkjer når det kommer til fotball ser SFK sitt ansvar i og ta med alle.

Nikolai Bremset står til daglig for Egge, men er keepertrener for SFK sitt damelag samt har C-Lisens som trener og skal ta B-Lisens som keepertrener nå i høst

En unik mulighet til å få en trening i uka hvor all fokus rettes mot keeperen og dens rolle

• En gylden sjanse til å tilegne seg solid grunnteknikk (Grep, fotarbeid, fallteknikk, feltarbeid og distribusjon)

• En arena hvor keeperrollen og alle dens oppgaver får stor oppmerksomhet

• Kunnskap om keeperrollen, og inspirasjon til videre trening.

Tommy Gulstad er trener for SFK sitt J13 lag i tillegg har han C-Lisens som trener og skal ta B-Lisens som keepertrener nå i høst.

Øktene er hver Søndag og er delt opp slik på Guldbergaunet.

For 6-12 år fra 1600-1800 (Gutter/Jenter)
For 13- og oppover fra 1800-1900 (30) (Gutter/Jenter)

Vi minner om at det er kun et begrenset antall med plasser og innmelding av keepere må komme fra trener i klubb, ikke foreldre.

Tilbudet er gratis, med det formål og utvikle enda flere keepere som synes keeperrollen blir gøy og at flere ønsker å stå i mål.

TILBUDET ER DESVERRE FULLTEGNET,

ØNSKER DU Å STÅ PÅ VENTELISTE

SE KONTAKTINFO NEDENFOR

For spørsmål, ta kontakt med Alex Holmsve på telefon 47158234 eller epost: alexander@steinkjerfk.no