HUSK at vi er den 12. mann

Takk til alle som bidro til at kampen mot Træff ble en stor suksess både på og utenfor banen. Mange viste et flott engasjement for laget og byen – og spillerne svarte opp på en glimrende måte med en god og fartsfylt kamp som sikret oss tre viktige poeng.

Denne uka har vi opplevd et fantastisk publikum på en utsolgt Lerkendal stadion som sørget for å heie fra «Troillongan» til nok et Europa-eventyr.

Dette bør gi mange inspirasjon til å hjelpe SFK også lørdag til en viktig kamp mot Verdal. Alle kamper vi spiller i 3.divisjon fremover er viktige – og laget trenger all den støtte og hjelp de kan få. Ikke bare på hjemmebane. Denne gang er lokaloppgjøret i Verdal, og det er spesielt viktig at mange som ser verdien av å være den 12. mann på laget tar turen til Verdal stadion lørdag kl. 16.00.

Vi fikk et godt bevis for hva publikum betyr når det var knapt 500 på Guldbergaunet mot Træff. Og vi vet at Odd Einar neppe trenger å gi ekstra motivasjon til spillerne foran kampen mot Verdal. Slike nabooppgjør har en egen tendens til å tenne spillerne. Likevel vet vi at det vil være en kraftig vitamininnsprøyting for laget at det er mange som heier på SFK på Verdal stadion lørdag ettermiddag.

Girri, girri!

Arve Løberg