Tilbake fra ferie med glød og entusiasme

Gutta er tilbake fra ferie og er nå klare til høstsesong, men først venter treningskamp mot Levanger på Tirsdag før serieleder Stjørdals/Blink er motstander på Lørdag.

Klare til høstsesongen

Steinkjer gutta er nå klare til høstsesong, etter en vårsesong som mange nok helst ville skulle sett noe annerledes ut. Poengene lot vente på seg til slutten av vårsesongen da guttene vant 3 av 4 kamper, det skal jobbes hardt nå inn imot høsten for å finne formen de var på i slutten av vårsesongen.
Den nye 3.divisjon «Norsk-Tipping Ligaen» er blitt tøffere og jevnere noe som er ganske tydelig ut ifra tabellen, eneste Stjørdals-Blink er laget som har vært mest stabil og har en grei luke til nummer to.

Tabellsituasjon

Steinkjer ligger nå på en 7 plass med 17 poeng og Strindheim på andreplass med 23 poeng og Stjørdals-Blink helt øverst med 29 poeng. Vi har to lag til sammen med oss med 17 poeng som da er Tillerbyen og Verdal.

Starter med to bortekamper

Steinkjer starter nå den 22.juli kl.1600 borte mot Stjørdals/Blink samt enda en bortekamp den 29.juli mot Tillerbyen før Mo IL gjester Guldbergaunet den 5.august.

Treningskamp mot Levanger

Gutta tester nå formen i morgen Tirsdag mot Levanger FK på Moan klokken 1800 – vi kjører kampen skriftlig live, dette kan du se via vår nettside fra klokken 1745 på Tirsdag.

Se videointervju med flere i A-Laget nedenfor.