Vi søker ny hovedtrener for herrelaget

Er du engasjert og sugen på å oppnå gode resultater? Brenner du for spillerutvikling og det å bygge lag?  Du kan være akkurat den vi er på utkikk etter!

Steinkjer Fotballklubb er en kvalitetsklubb klubb med lang og stolt historie. Klubbens beste sportslige periode var på begynnelsen av 1960-tallet, da SFK tok sølv i Hovedserien, som den øverste divisjonen het da. Klubben hadde åtte spillere fra ulike landslag, og fotballinteressen i Steinkjer har siden den gang vært veldig stor.

SFK har i 2022 deltatt i seriene med lag på alle alderstrinn i begge kjønn og vi har gitt et godt idrettstilbud til ca. 400 spillere. Som flaggskip på seniorsiden; et damelag og et herrelag; begge i 3. divisjon.

I Steinkjer har vi et fantastisk fotballanlegg med gressbaner, kunstgressbaner og innendørs fotballhall. Vegg i vegg ligger Steinkjer videregående skole med egen fotball-linje.

Vår hovedtrener for herrelaget tar fatt på nye utfordringer i løpet av sesongen, og vi søker etter vår nye:

Hovedtrener herre, 3.divisjon inntil 100% stilling

Steinkjer Fotballklubb søker en sulten og ambisiøs hovedtrener for herrelaget i 3. divisjon. Er du engasjert og sugen på å oppnå gode resultater? Brenner du for spillerutvikling og det å bygge lag?  Hovedtrenerjobben kombineres med fotballtrener-jobb ved fotball-linja på Steinkjer Videregående Skole. Dette blir da til sammen en 100 % stilling.

Vi ønsker at du:

• Har minimum UEFA B lisens
  • Ambisjoner om å løfte SFK videre
  • Involverer deg i utvikling av yngre spillere i klubben
  • Er en god rollemodell og er opptatt av likeverd
  • Har gode samarbeidsevner
  • Er høyt motivert for å gjøre en god jobb

Snarlig tiltredelse.
Lønn etter avtale.
Søknadsfrist 20. februar 2023.

Ta kontakt med sportslig leder Karl Morten Eek på epost karl.morten.eek@ecura.no eller telefon 91371403.