Digitale klubbsamlinger om trygge rammer

Steinkjer Fotballklubb er sertifisert som Kvalitetsklubb av Norges Fotballforbund.
En Kvalitetsklubb er bevisst sitt verdiarbeid og samfunnsansvar. Steinkjer Fotballklubb er en viktig aktør iLogo kvalitetsklubb lokalsamfunnet og er derfor opptatt av å bidra med sunne holdninger og verdier også utenfor sin kjerneaktivitet.

I norsk fotball skal vi ta vare på hverandre. Den store aktiviteten fotballen skaper gir oss også et ansvar som en viktig samfunnsaktør med stor påvirkningskraft. Gjennom å skape gode miljøer skal fotballen være et trygt og godt sted der alle kan finne tilhørighet, oppleve mestring og glede. Fotballaktiviteten må og skal foregå i trygge rammer. Dette ønsker vi å sette et enda større fokus på i 2023 gjennom syv digitale klubbsamlinger.

I samarbeid med samarbeidspartnere inviterer Norges Fotballforbund til nasjonale digitale klubbsamlinger på Teams gjennom hele 2023.

Steinkjer Fotballklubb oppfordrer trenere, lagledere, foreldre, styremedlemmer, ansatte og andre med roller i klubben om å delta.

Hver samling tar for seg et spesifikt tema og hvordan klubbene kan jobbe med tematikken hos seg med helt konkrete verktøy. Hver samling vil ha en varighet på 45 minutter + 15 minutter for eventuelle spørsmål.

Bruk Hue (Telenor): 9. februar kl. 20:00-21:00
Seksuell trakassering og overgrep – Trygg på trening med Redd Barna (Redd Barna): 16. mars kl. 20:00-21:00 ·
Fair play i klubb og i kamp – verdiarbeid (NFF): 13. april kl. 20:00-21:00
Antidoping (Antidoping Norge): 27. april kl. 20:00-21:00
Alkohol (Av-og-til): 31. mai kl. 20:00-21:00
Spillvett og kampfiksing (Norsk Tipping) – Dato kommer (høst)
Trafikksikkerhet (Trygg trafikk) – Dato kommer (høst)

Klikk her for påmelding.

Klikk her for å lese mer om de digitale klubbsamlingene.