Støttebillett Steinkjer – Vuku

Lørdag 18. april skulle seriefotballen i fjerdedivisjon avdeling 1 egentlig blitt sparket i gang. Steinkjer skulle tatt i mot Vuku til et heidundrende lokaloppgjør mellom to lag som mener alvor. Publikum skulle ha fylt tribunene på Guldbergaunet. Vuku skulle endelig fått sjansen til å vise at  de er minst like god som SFK, men Steinkjer skulle allerede fra første spark på ballen vært helt utilnærmelig. Steinkjer skulle sendt hjem naboene fra Vuku med null poeng. Hjemmepublikum skulle ha jublet. Hjemmepublikum skulle ha fått trua på at Steinkjer har begynt på noe nytt og riktig. Granit skulle vært kaptein. Mattias skulle ha ropt ” vad bra spelade killar” og ”det här är bra”. John skulle fornøyd ha notert i blokka og Svein-Tore skulle ha smilt mot publikum. Gulstad skulle ha sagt at det var kaffe å få kjøpt i BUA. Det skulle ha vært servert rykende varme pølser og verdens aller beste potetmos. Det skulle rett og slett vært seriestart!

Nå er det fortsatt ikke bestemt når fotballsesongen 2020 kan starte, men vi vet med sikkerhet at Steinkjer fotballklubb har behov for å få penger inn på konto mens vi venter på normaltilstander igjen. Vil du være med å støtte oss? Kjøp en støttebillett til kampen som skulle vært spilt på Guldbergaunet lørdag 18. april og vær med i trekningen om en supporterpakke med skjerf og lue.

#Vippsnummer: 36575

Takk for at du bryr deg om klubben!