RBK-spillere “kuppet” to SFK-treninger på Guldbergaunet

G12, G13, G14 og Tilrettelagt fotball ble overrasket på treningsfeltet mandag kveld. Fire spillere fra Rosenborg ble med på treningen.

Mandag ettermiddag fikk Steinkjer fotballklubb besøk av Trond Henriksen, Anders Trondsen, Erik Botheim og Mikael Tørset Johnsen fra Rosenborg.

G12-14 var totalt uforbredt når RBK-gutta kom og ble med på treningen, og brukte noen sekunder før de forsto hva som egentlig skjedde. Gjengen i Tilrettelagt fotball ble også henrykt da de forsto at RBK-spillerne skulle være med deres trening.

Etter de to treningene ble det servert kveldsmat på Bua, og RBK benyttet anledningen til å gi bort både sesongkort, billetter, RBK-skjerf og fotballer til Steinkjer fotballklubb. RBK-gutta satte seg blant SFK-gutta og de fant umiddelbart tonen. Noen bilder fra besøket: