Støtt Steinkjer fotballklubb gjennom Grasrotandelen!

Gjennom Grasrotandelen kan du gjøre en forskjell for lokalmiljøet ditt når du spiller, uten at det koster deg noe ekstra.

I 2019 fikk Steinkjer fotballklubb nesten 270.000 kroner inn i klubbkassa gjennom Grasrotandelen. Vi har cirka 400 spillere som gir sin grasrotandel fra Norsk Tipping-spill til oss. Det er vi veldig takknemlige for!

Kanskje du også vil gi din Grasrotandel til Steinkjer fotballklubb?

Å være grasrotgiver koster ingenting ekstra, men det kan bety veldig mye for den klubben eller organisasjonen du velger. I 2018 fikk rundt 30.000 norske lag og foreninger til sammen hele 649 millioner kroner gjennom Grasrotandelen.

Bli grasrotgiver her!

Slik fungerer Grasrotandelen

Grasrotandelen fungerer slik at du kan gi inntil sju prosent av summen du allikevel spiller for hos Norsk Tipping til et frivillig lag eller en forening som har registrert seg som grasrotmottaker i Frivillighetsregisteret i Brønnøysund.

Det vil si at dersom du er grasrotgiver og spiller Lotto for 100 kroner, gir du automatisk sju kroner til din grasrotmottaker. Dette skjer uten at det går utover spilleinnsatsen, premien og vinnersjansene dine.

Ved å registrere en grasrotmottaker sørger du dermed for at det er noen som vinner hver eneste gang du spiller – nemlig grasrota.