Seniorgutta til topps i Nyttårscupen

Karl Morten Eek med pokalen som viser at SFK er vinnere av Vuku Ils Nyttårscup 2020.

Gutta ville ikke vært noe dårligere enn jentene lørdag – og klatret like godt til topps i Nyttårsturneringen 2020.

Steinkjerguttene åpnet 7r-turneringen i Vukuhallen med å spille uavgjort mot Fram før de startet lokomotivet som videre vant alle kampene inkludert finalen.

– Det har vært en skikkelig fin dag i Vukuhallen med nye bra spill og fine prestasjoner, sier Tore Mysrlo om laget han ledet til seier.

Det var nemlig assistentrenerne Tore Myrslo og Svein Aune som ledet laget under dagens turnering i Vuku, og de to trenerne like det de så av dagens SFK-lag.

– Det er bestandig morsomt å vinne, men det er selvsagt fortsatt mye å jobbe med. I sum ble det en bra dag for oss, og jeg er fonøyd med innstasten til gutta, sier Myrslo.

Her er resultatene:

Fram – Steinkjer: 3-3