Viktig informasjon fra klubben

Klubben informerer om at alle trenere og lagledere må fremlegge politiattest https://attest.politiet.no/ til daglig leder innen 01.03.20, i god tid før sesongen starter.

I tillegg skal alle trenere og lagledere ha lest klubbhåndboka til klubben, slik at man slipper å ringe for å spørre om kanskje naturlige ting, som man får svar på i klubbhåndboka.

Klubbhåndboka er klubbens «bibel», og vil være ett overordnet dokument for alle som er engasjert i roller i Steinkjer fotballklubb. Det anbefales også at foreldre og pårørende også setter seg ned og leser klubbhåndboka. Den har masse nyttig informasjon om hvordan man skal forholde seg rundt klubbens aktiviteter.

Det vil videre bli opplyst på klubbens hjemmesider når klubbhåndboka revideres.

ALLE TRENERE OG LAGLEDERE SKAL MØTE DAGLIG LEDER I KLUBBHUSET MANDAG 2. MARS FOR Å FREMLEGGE POLITIATTEST, SAMT SIGNERE FOR AT KLUBBHÅNDBOKA ER LEST.

Vi vet at mange av dere allerede har forevist attest, men i og med at klubben er under en reorganisering sportslig og administrativt, håper vi på forståelse for at alle på nytt må fremlegge dette.

Vi presiserer at klubben kun skal se på gyldig attest, og vil ikke ha noen form for kopi av denne.

Vi ber også om at alle trenere og lagledere overholder kontortid og telefontid til daglig leder, og ikke ringer utenfor arbeidstid, med mindre det er skjedd en alvorlig hendelse på stadion utenom kontortid.

Daglig leder er å treffe på kontoret mandag-onsdag og fredag mellom kl 10-14 og er ellers på daglig leders telefon 902 81 401 hver dag i samme tidsrom mandag til fredag. Viktig at dette overholdes da vi har endret denne administrative rollen i forhold til tidligere. Daglig leder skal ikke ringes på sin private telefon om hun/han ikke svarer på klubbtelefon. Vi ber om forståelse for dette!

Mvh. Steinkjer fotballklubb