Nå er det klart for superhelg med trippel-finale for Steinkjer FK

Amanda Østvik og Silje Granhus jubler etter seier mot Namsos tidligere i år.

Førstkommende helg blir en svært spennende helg for klubbens J17 og damelag. Det er nemlig klart for to OBOS-finaler og seriefinale i 0.-divisjon.

Finale fredag

Først ut fredag kveld er J17 som har spilt seg fram til fram til OBOS-finale etter at de slo Verdal 2-4 på Verdal stadion i semifinalen. I finalen møter de Tynset som vant sin semifinale 0-3 mot Sokna. Finalen for J17 spilles i Abrahallen klokka 19.45 førskommende fredag.

Finale lørdag

Lørdag er det damelaget som skal i aksjon i en mot Vestbyen. Også seniorene har tatt seg helt fram til finale i OBOS-cupen etter solide seire mot Utleira, Tangmoen, Sverresborg og Heimdal. Vestbyen har i tur og orden slått ut Nardo, Egge, Charlottenlund, Tiller-2 og Melhus. Kampen spilles i Abrahallen klokken 18.00 førstkommende lørdag.

Finale søndag

Søndag er der klart for seriefinale i 0.-divisjon mellom Steinkjer og Flatås. Etter ni spilte kamper er det ett fattig poeng og to mål som skiller de lagene. Flatås leder avdelingen med 19 poeng, mens Steinkjer har 18. Det betyr at kampen må vinnes for at SFK kan kalle seg seriemester. Ved tap eller uavgjort er det Flatås som stikker av med tittelen. Denne kampen spilles på Guldbergaunet stadion klokka 16.00 søndag.

Møt opp og støtt lagene våre!

Girri-Girri!