Solid seier for SFK mot Malvik

Steinkjer slo Malvik 7-1 på hjemmebane tirsdag kveld. Silje Granhus (til høyre puttet to mål, mens Amanda Østvik (til venstre) scoret kampens siste mål.

Damelaget vant 7-1 i høstens første kamp, og ligger nå bare ett poeng bak Tiller på tabelltopp.

Tirsdag kveld startet høstsesongen for damelaget og motstander var Malvik. Kampen åpnet på best mulig vis for SFK, og allerede etter 32 minutter sto det 4-0 til hjemmelaget. Det var også stillingen til pause.

I andre omgang scoret Steinkjer ytterlige 3 mål, mens Malvik fikk et trøstemål på stillingen 6-0. Da dommeren blåste av kampen sto det 7-1 til hjemmelaget på resultattavla.

Neste kamp for damene er bortekampen mot serieleder Tiller neste mandag. Steinkjer ligger nå bare ett poeng bak, og med seier vil de ta over tabelltoppen i 3. divisjon avdeling 1.