Fem lag fra SFK klar for DanaCup

Fredag ettermiddag reiste to busser med forventningsfulle fotballspillere fra Steinkjer fotballklubb med fem lag som skal møte flere internasjonale motstandere i DanaCup som spilles i Hjørring.

Steinkjer fotballklubb G16

G16 skal i de innledende rundene skal møte Hei IL, Bjarg IL og Kumla IFK. De to første lagene er fra Norge mens Kumla er fra Sverige.

I den innledende runden skal G19 møte Storm BK fra Norge, Harken UGF fra Danmark og Karlbergs BK fra Sverige.

Steinkjer fotballklubb G19

SFK-jentene reiser nedover med tre lag. J16 skal møte B73 Slagelse fra Danmark, Malmegjorden IL og Smørås IL fra Norge, mens J17 skal møte Bielawianka Bielawa UKS fra Polen, arrangørklubben Fortuna Hjørring fra Danmark og Staal Jørpeland IF fra Norge.

SFK J16 og J17 er klar for DanaCup i Hjørring.

J19 skal møte Fart FL 2 fra Norge, Aabybro Efterskoles Fotballforening fra Danmark og amerikanske Wizard FC.

De innledende kampene starter tirsdag morgen, og fortsetter tirsdag, Fra torsdag til lørdag er det sluttspillkamper og finaler.