Kronerulling: Kan 1.000 gi 100?

Hver mandag og torsdag siden januar har Steinkjer Fotballklubb servert kveldsmat i Bua på Guldbergaunet. Kveldsmaten er åpen for alle, og responsen har vært formidabel. Nå håper vi en god gammeldags kronerulling kan berge tilbudet.

Derfor spør vi:

kan 1.000 gi 100?

Ved å vippse kr 100,- (eller alt etter hjertets lyst) til 568998 kan du bidra til å berge tilbudet.

Vi ville skape en trygg og samlende sosial arena. På tvers av alder, klubb og tilhørighet. På 20 uker har SFK med Gjertrud Løberg i spissen servert kveldsmat til 1.000! Med lite benkeplass og en gammel vaskemaskin får vi ikke tatt unna oppvasken. Vil du gi et lite bidrag for at vi kan fortsette med det populære tilbudet? For at enda flere kan møte opp? Om 1.000 personer gir 100,- hver er vi langt på vei. Ditt lille bidrag kan gjøre en stor forskjell for mange barn og unge. Du kan naturligvis gi mer om du ønsker det, hver eneste kroner er gull verdt!

Vi sier tusen hjertelig takk og ønsker deg velkommen på kveldsmat til høsten igjen!

PS! Det er naturligvis fritt frem for bedrifter å gi sin støtte. Takk til generalsponsor DNB som sparker i gang med å gi kr 5.000,- i støtte.