Steinkjer Fotballklubb arrangerer Nord-Auto Fotballskole i høstferien

Steinkjer Fotballklubb inviterer spillere i alderen 11-14 til fotballskole i høstferieuken, 8.-12.  Oktober.

Fotballskolen skal være et spillerutviklingstiltak i større grad enn et aktivitetstilbud og er ment for spillere som er interessert i fotball og har lyst til å bli en bedre fotballspiller.

Leder for fotballskolen er “Solskjær-eleven” Thomas Ulven, med lang fartstid som spillerutvikler i Molde Fotballklubb og har følgende å si om den nyoppstartede fotballskolen:

“Helt siden jeg kom tilbake til Steinkjer har jeg ønsket å få i gang flere tiltak med større fokus på utvikling av enkeltspilleren. Vi så at høstferien er et tidspunkt hvor det er lite som skjer, og vi ser det da som gunstig å lansere en fotballskole hvor utvikling av enkeltspilleren blir i fokus”

Daglig leder for Nord-Auto har følgende å si om samarbeidet med Steinkjer Fotballklubb og fotballskolen:

“Nord-Auto er opptatt av å være en positiv del av det samfunnet vi fungerer i. Vi har vært samarbeidspartner med SFK og synes tiltaket med fotballskole er positivt og viktig for barn og unge i Steinkjer. Nord-Auto vil bidra til gode og sunne oppvekstvilkår for våre unge og ser på “Nord-Auto fotballskole” som et viktig bidrag i så måte.”

For påmelding og mer informasjon om Nord-Auto Fotballskole trykk her