Smart Media er kampsponsor på sesongens siste hjemmekamp

Lørdag 20. oktober er det sesongens siste hjemmekamp på Guldbergaunet stadion når Steinkjer FK møter Kolstad. Det ser ut til å bli nok en spennende kamp, ettersom hjemmelaget ligger bare ett poeng foran bortelaget. Vil de klare å sikre plassen sin i divisjonen, eller vil Kolstad rykke forbi?

– Så klart kommer Steinkjer FK til å vinne. Jeg tipper 3-0, sier daglig leder i Smart Media Thomas Aune og smiler.

Et smart samarbeid

Smart Media er kampsponsor på lørdag og har vært en av klubbens hovedsponsorer i to år, noe som de håper på å være i lang tid fremover. Thomas forteller at Smart Media gir bistand gjennom ulike digitale tjenester, som nettsideleverandøren ofte tilbyr sine kunder. For Steinkjer FK har de blant annet designet og utviklet nettsiden, tatt lagbilder og portrettbilder, samt bistått med annen kommunikasjon som klubben har ønsket underveis.

– Vi liker å bidra litt og har flere satsningsområder, i tillegg til idrett. Vi sponser Steinkjer FK fordi jeg synes det er viktig at Steinkjer har sitt eget fotballag, og jeg vet at klubben satser sterkt fremover. Her ser jeg en del paralleller med Smart Media, for vi er også en bedrift som satser. Det er veldig bra for nærmiljøet at vi har noen som vil komme seg opp og frem, sier Thomas og fortsetter:

– Ellers er fotballklubben i sin helhet en fin arena for både fysisk aktivitet og sosialt samhold. Den involverer så mange mennesker. Ikke bare dem som deltar, men også deres venner, foreldre og foresatte som er med og heier frem på kamp, eller bidrar på dugnad.

Lever og ånder for fotball

Selv har Thomas spilt fotball siden han var fem år. Det er ett eller annet med denne idretten som har brent seg fast siden barndommen.

– Det er kanskje klisjé, men fotball er noe av det viktigste i livet mitt, sier han og ler.

Så når det er fotballsesong planlegger den spreke daglige lederen alt rundt fotball. Enten det er når han skal trene, spille kamp eller følge med favorittlaget sitt på TV.

– Det gir meg så mye glede, og jeg tror grunnen til det er en blanding mellom underholdningen og fellesskapsfølelsen man får. Det at man heier på noe sammen, og på lørdag heier vi på Steinkjer FK. Girri Girri!

Thomas Aune er daglig leder i Smart Media
Daglig leder i Smart Media Thomas Aune er sikker på Steinkjerseier på lørdag når de skal møte Kolstad på Guldberget stadion.