Pressemelding

Yngve Sakshaug som er hovedtrener for A-laget til Steinkjer Fotballklubb i 3.divisjon er innvilget en måned permisjon på grunn av alvorlig sykdom i nær familie.

– Klubben har forståelse for den vanskelige situasjonen Yngve og hans nærmeste familie har, slik at vi er blitt enige om at det beste for alle parter er at Yngve får konsentrere seg om familien og at han slipper ansvaret for A-laget i en måned, sier styreleder i SFK, Finn Åge Jakobsen.

Kjetil Hoddø og Kjell Fiske har sammen ansvaret for klubbens A-lag i permisjonen til Yngve Sakshaug og de to ledet laget til en viktig seier over serieleder Byåsen på Guldbergaunet sist lørdag. Oppfølgingen av trenerteamet gjøres av sportslig leder Arild Visth.

Ytterligere spørsmål kan rettes til Finn Åge Jakobsen, mobil 976 00 653