Sportslig leder for A-lag, G-19 og G-16 endelig på plass!

Bildet kan inneholde: 1 person, hatt og nærbilde

Det er med stor glede vi kan presentere Arild Visth som ny sportslig leder for gutter/herrer. Det har vært en lang prossess så nå gir frukter. Arlid er en “gammel” ringrev på Guldbergaunet og har hatt mange verv i klubben, og vil med det berike klubben med sin kunnskap! En viktig brikke i ett system som nå begynner og se bra ut. Vi vil nå begynne å se konturene av vår strategi som nå også er i ferd med å legges. Arild vil selvsagt være en viktig brikke i denne sammenheng. Arild vil selv være med å håndplukke representanter i sportslig utvalg, og er i gang med dette. Nå har klubben alle sine sportslige ledere på plass med Arild Visth, Kenneth Hoseth, Annette Høin og Therese Sjaastad som danner ett godt team! Vi har mye spennende som skjer fremover, og med den aktiviteten klubben nå produserer, er alle disse fire ett godt lag i seg selv for klubben. Vi håper samtidig at vi neste uke kan presentere enda ett nytt navn i styret, som vi håper vi kan nyte godt av fremover. Detaljer gjenstår, så får vi se om dette blir en realitet, men vi krysser fingre for at dette lar seg gjøre!

Håper alle har hatt en god sommer, og at vi nå ser frem til fortsettelsen av fotballsesongen som er i full gang for alle lag! Til trenere og oppmenn, vi setter stor pris på at dere gjør den innsatsen dere gjør, og vi håper å bidra til at dere skal få den hjelp dere trenger fra klubb og styret.

Girri girri!

Hilsen styret