Herlig dugnadsinnsats på søndag

Søndagens klubbdugnad ble en kjempesuksess med oppmøte på rundt 25 stk inkl store og små. Formidabel innsats gjorde at vi fylte en container med skrot og søppel. Maling av speakerbua samt toalett ble ferdig, og maling av gangen godt i gang. Nedvasking av kjøkken, garderober, samt stuer med pokaler rengjort på en glimrende måte. Rydding av ustyrsbua til barn og ungdom gjort med flid, og Gjertrud fikk montert nye benkeplater på kjøkkenet sitt. Tross fotball VM, og kamper på stadion der G-16 vant fine 3-1 over Sparbu, og damelaget banket Sverre/Nessegutten hele 7-0 (girri girri), var det god stemning blant dugnadsgjengen! Herlig å være daglig leder og styreleder når man ser på den innsatsen som blir gjort av de som var tilstede. Alle fra de små, til oss godt voksne gjorde denne søndagen til en hyggelig og sosial dugnad, som ble avsluttet med grilling, kaffe og godt humør. Stor takk også til de som stiller med bidrag slik at vi kan gjennomføre dugnaden.

Spesiell takk til Byggmakker Steinkjer og DNB som bidrar med alt av maling, benkeplater, og pengegave til bruk for dette formål. Vi har kommet godt i gang, men har fremdeles mye igjen. Vi fått en kickstart på grunnlag av dette, og ser frem til å gjøre ytterlige innsatser, når Steinkjerfestival, Storsjøcup og velfortjente ferier er unnagjort. Tusen takk alle sammen for at dere stiller på kort varsel, og uten dere er det vanskelig å drive en kvalitetsklubb.

Ha en riktig god sommer alle sammen, og kos dere på festival, cup og ferier, så sees vi:-)

Med sportslig hilsen

Daglig leder og styre i SFK