Invitasjon NTE Cup 2018

Invitasjon til NTE-cup Lørdag 2. Juni 2018

Steinkjer Fotballklubb inviterer til fotball-turnering på Guldbergaunet stadion lørdag 2. juni.
Vi fortsetter vårt gode samarbeid med NTE.

Turneringen er et arrangement for jenter og gutter 7 – 12 år.

Turneringen

Turneringen starter med de første kampene ca. kl. 10.00 og alle lag vil få spille 3 kamper (2 x 12 min) i løpet av dagen. Vi regner med å være ferdige med alle kamper ca. kl. 19.00. Det legges vekt på at det ikke skal bli for lang ventetid mellom kampene til det enkelte lag i kampoppsettet. Det gis mulighet til å stille med mix-lag.

Spilleregler

Spilleregler er de samme som NFF’s regler for barnefotball. For jenter og gutter 7 blir det spilt 3’er fotball og 8-10 år blir det spilt 5-er fotball mens det for klassene 11 og 12 år spilles 7-er fotball.

Premiering

Alle deltakere blir premiert.

Kiosk

Det vil være kioskutsalg ved flere av banene med gode muligheter for å kjøpe mat og forfriskninger av ulike slag. Tilgang på betalingsterminal på minst ett utsalgssted.

Vi har også vips.

Parkering

Det er begrensede parkeringsmuligheter utenfor stadion. Det oppfordres derfor til å benytte parkering ved Steinkjerhallen (se vedlagt kart). Følg Ogndalsveien forbi skolene, avkjøring til Steinkjerhallen (til venstre) er skiltet.

Alle banene er lett tilgjengelige fra denne parkeringen.

Deltakeravgift

For lag (7 år) som spiller 3’er fotball kr: 400,- kr

For lag (8-12 år) som spiller 5’er fotball og 7er fotball kr: 700,- kr

Vi sender innbetalingsblankett samlet for alle påmeldte lag, til det enkelte idrettslag.
Husk å påføre fakturaadresse.

Påmeldingsskjema finner du på https://steinkjerfk.no/?page_id=674

Eller send en mail til nte@steinkjerfk.no

Kontaktperson er Kjetil Bratbakken tlf. 90 85 22 94

Sjekk at påmeldingen blir bekreftet mottatt.

Påmeldingsfrist er tirsdag 22. mai 2018.

Ferdig kampoppsett og informasjon til laglederne legges ut på www.steinkjerfk.no innen 29 mai. Det blir også sendt på e-post til oppgitte kontaktpersoner for lagene.
NB! Følg med på hjemmesiden helt frem til arrangementsdagen i tilfelle endringer.

Velkommen til en innholdsrik fotball dag på Guldbergaunet!

Steinkjer Fotballklubb B&U

Nte cup komiteen