Strategiseminar avlyst

Det planlagte strategiseminaret som skulle avholdes den 8.oktober er avlyst

Strategiseminaret som skulle avholdes om «veien videre» er avlyst på bestemt dato og det vil komme ny dato for seminaret.

«Vi velger å flytte strategiseminaret vårt, sier styreleder Arve Løberg.
Seminaret var egentlig planlagt til søndag 8. oktober, men det viser seg at mange prioriterer høstferie med familien foran seminaret. Vi jobber med å finne ny dato, sier styreleder Arve Løberg»

Klubben oppfordrer alle til å delta på den spørreundersøkelsen som klubben har lagt ut, som en del i dette arbeidet klubben står ovenfor fremover, selve undersøkelsen kan du ta ved å trykke her

«Det er viktig at så mange som mulig deltar i spørreundersøkelsen som vi har gående. Den skal danne litt av grunnlaget for strategiseminaret. Særlig vil vi oppfordre folk fra naboklubbene om å gå inn på hjemmesiden og fylle ut skjemaet. Det vil kunne gi oss et bredere utgangspunkt for å diskutere framtiden for SFK og Steinkjer-fotballen, sier styrelederen»

Vi vil komme tilbake med ny dato