Nedturen snudde til opptur for A-Laget 3.plass og 1.runde NM er klart!

Herrelaget til Steinkjer hadde i starten av sesongen og litt i starten av høsten er tung tid der kampene gikk dårlig og mange så for seg nedrykkspøkelset, men så snudde det mot Træff på hjemmebane og A-Laget har fått fornyet 3.divisjonskontrakt samt topp 4 i 3.divisjon er direktekvalifisert til 1.runde NM i 2018.

Siste kampen mot Stjørdals/Blink endte 4-3 til de SFK der Thomas Sivertsen sto for 3 av målene. Siste målet scoret Sindre Sakshaug. 518 tilskuere hadde tatt turen til Guldbergaunet på årets siste kamp.

Dette var siste kamp både for Kim Rune Holmvik og Rune Ertsås og vår hovedtrener Odd Einar Fossum. Vi takker disse for et godt samarbeid i den tiden som har vært og ønsker alle lykke til videre!