Sesongen over for Granhus

Sesongen er over for Andreas Granhus etter at han pådro seg flere skader under treningen på Torsdag.

Granhus havnet i går på treningen i en duell som resulterte i at finger/hånden ble ute av ledd på to plasser samt strekte leddbånd på begge sider og i følge legene en liten menisk skade.
Til nå har Andreas scoret 6 mål for gultrøyene i årets sesong å må ende sesongen noe tidligere enn de andre, noe som ikke helt var etter Granhus sin plan

“Fryktelig kjedelig å avslutte sesongen nå. Følt meg i bedre og bedre form, slik som resten av laget har gjort den siste tiden, og har gledet meg veldig til å være med å bidra mot slutten av sesongen! Samtidig føles det bedre nå som vi har snudd skuta. Hadde vært mye tyngre å gått glipp av sesong innspurten, visst vi hadde vært på en nedadgående kurve. I tillegg har vi en bedre bredde i laget nå, enn vi har hatt tidligere.

Jeg har klokketro på de kampene vi har igjen. Vi har gjort det bra over en lengre periode, i tillegg er det en fin stemning i gruppa. Derfor er jeg trygg på at vi skal være på trygg plass når sesongen er omme” sier Andreas Granhus