Høststarten for Damelaget like rundt hjørne

Steinkjer sitt damelag starter neste Søndag på igjen etter sommerferien, og de starter høstsesonge med å spille mot Sverre/Nessegutten på Levanger så har de Gimse i kvartfinalen i Obos Cup, Torsdag 10.august kl.2000 på Guldbergaunet.

Laget har slitt litt i starten av sesongen, men avsluttet meget godt med seier i de 3 av de siste 4 kampene.

Trener for laget Alex Holmsve sier

Vi har hatt en bedre vårsesong i år rent poengmessig enn vi hadde i fjor samt å komme så godt tilbake etter en tung start på våren er sterkt av oss,i tillegg en litt mer stabil gruppe som ønsker å trene mer som gjør hverandre enklere for alle sammen, vi har også fått inn en god del nye spillere som nok vil heve oss noen hakk inn i mot høstsesongen, så vi gleder oss til å ta fatt på en høst med mye gode å jevne fotballkamper. Avdelingen i år er nok hakke tøffere enn i 2016 så det er mye positivt å ta med seg av avslutningen vi hadde på våren her som vi selvfølgelig tar med oss inn til høstsesongen.

Se videoinnslaget fra den første treningen til Damene etter ferien

Steinkjer FK ønsker damene lykke til med høstsesongen !