Velkommen til fulle tribuner med «Gul stolthet» på Guldbergaunet

Lørdag er det klart for årets viktigste lokaloppgjør når Verdal gjester Guldbergaunet stadion til kamp mot SFK.

Vi ønsker å fylle tribunene med «gul stolthet» til oppgjøret. Hovedsponsor DNB betaler inngangen til alle, og nå ber vi alle som er glade i klubben sin om å bidra både gjennom bedriften sin og som privatperson i kampanjen «Gul stolthet».

Gå inn på Facebook-siden til SFK og gi ditt bidrag – stort som lite.

Det er krevende å drive en bredde- og toppklubb som SFK. Vi har rekordmange lag både på jente- og guttesiden, som gjør det bra både i serien og med deltagelse både i Storsjøcup og Norway Cup.

Litt lavere resultat fra dugnaden på Steinkjerfestivalen i år, gjør at vi trenger ekstra økonomisk påfyll før høsten og neste sesong.

DU kan betale fra 50 øre pr. tilskuer til 50 kroner pr. tilskuere (begrenset oppad til 500 tilskuere)

DU kan bidra til fulle tribuner og fotballfest. Vi håper du vil være med å skape et stort engasjement rundt GUL STOLTHET-KAMPEN. Utfordre gjerne dine egne relasjoner, del i sosiale medier osv. Sammen kan vi nå budsjettmålet på kr. 100.000,-.

VI har tro på at SFK vil vise seg fram fra sin beste side på Guldbergaunet og med sterk støtte fra fullsatte tribuner skal vi vinne lokaloppgjøret mot Verdal.

Her kan du være med å støtte Steinkjer Fotballklubb

Alle som bidrar er med i trekningen av 5 gavekort pålydende kr. 1.000,- pr. stk.

Takk for at du bidrar og er med og støtter Steinkjer Fotballklubb!